







Ας υποθέσουμε ότι θέλετε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας τον επόμενο χρόνο. Μπορείτε να ξεκινήσετε επενδύοντας κάποια χρήματα σε μια εταιρεία SEO, αλλά αυτό φαίνεται να είναι μια υπερβολικά δύσκολη εργασία για κάποιον που δεν έχει τεχνικές δεξιότητες! Ευτυχώς, υπάρχει ένας ευκολότερος τρόπος : ας εξασφαλίσουμε ότι οι άνθρωποι ανακαλύπτουν τι κάνει την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ σπουδαία από τις αναζητήσεις τους στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας το XOVI NOW.
Μια βάση δεδομένων με περισσότερες από 100 εκατομμύρια λέξεις-κλειδιά για έρευνα και έμπνευση
Λάβετε, διαχειριστείτε και λύστε εργασίες για να βελτιώσετε τον ιστότοπό σας
Παρακολουθήστε τις κατατάξεις σας και των ανταγωνιστών σας
Ελέγξτε την τεχνική βάση του ιστοτόπου σας
Βελτιώστε τις κατατάξεις σας με βελτιστοποίηση περιεχομένου βασισμένη σε δεδομένα
Αναλύστε τους ανταγωνιστές, συγκρίνετε τις επιδόσεις και βελτιώστε το SEO σας
Το XOVI NOW έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει άμεση αξία για τον προσωπικό σας ιστότοπο ή τους ιστότοπους των πελατών σας, από έναν αρχικό έλεγχο του ιστότοπου έως προτάσεις για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων σας στις μηχανές αναζήτησης.
Δεν χρειάζεται να είστε ειδικός στο SEO για να βελτιώσετε τις κατατάξεις της επιχείρησής σας στη Google. Το XOVI NOW θα εντοπίσει τις καλύτερες λέξεις-κλειδιά για την επιχείρησή σας, ενώ ταυτόχρονα θα παρακολουθεί την απόδοση των ανταγωνιστών σας.
Το SEO είναι το ακρωνύμιο για την Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης. Είναι μια σημαντική στρατηγική διαδικτυακού μάρκετινγκ που έχει σκοπό να οδηγήσει δυνητικούς πελάτες στην ιστοσελίδα σας. Σκοπός του SEO είναι να βελτιστοποιήσει μια ιστοσελίδα για να αποκτήσει κορυφαίες θέσεις για επιλεγμένες λέξεις-κλειδιά στις μηχανές αναζήτησης. Αυτός ο στόχος επιτυγχάνεται μέσω στρατηγικής εφαρμογής μέτρων για τη βελτίωση της τεχνικής ρύθμισης και του περιεχομένου της ιστοσελίδας, καθώς και με την απόκτηση backlinks από άλλους τομείς.
Το SEO χωρίζεται σε τρεις γενικές κατηγορίες:
Οι ειδικοί SEO εφαρμόζουν μέτρα για να ανταποκριθούν στους παράγοντες κατάταξης των μηχανών αναζήτησης για κάθε κατηγορία. Οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν παράγοντες κατάταξης για να προσδιορίσουν την θέση στην οποία θα κατατάξουν μια ιστοσελίδα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Κάθε μέρα, εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης για να βρουν πληροφορίες ή υπηρεσίες από κάθε τομέα της ζωής: Συνταγές, οδηγούς, προϊόντα, πτήσεις, πλοήγηση, εισιτήρια, ψυχαγωγία και πολλά άλλα. Οι περισσότεροι άνθρωποι πλοηγούνται στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας μηχανές αναζήτησης για να βρουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους και λύσεις στις προκλήσεις τους.
Μια μελέτη δείχνει ότι το 68% της κίνησης στο διαδίκτυο προέρχεται από μηχανές αναζήτησης. Το 53% αυτής της κίνησης προέρχεται από οργανικές αναζητήσεις—αποτελέσματα αναζήτησης που δεν είναι διαφημίσεις (πληρωμένη αναζήτηση) και μπορούν να βελτιωθούν μέσω του SEO.
Με άλλα λόγια, η οργανική αναζήτηση (SEO) και η πληρωμένη αναζήτηση (SEA, διαφημίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης) αποτελούν το μεγαλύτερο ποσοστό της κίνησης στο διαδίκτυο.
Ακόμα και όταν βγαίνουμε εκτός σύνδεσης, οι μηχανές αναζήτησης επηρεάζουν σημαντικά τις αποφάσεις μας: Χρησιμοποιούμε το Google και το Apple Maps και τα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης για να βρούμε μέρη και κοντινές υπηρεσίες όπως κομμωτήρια, σούπερ μάρκετ, εστιατόρια και γιατρούς. Επιλέγουμε τον προορισμό μας με βάση τις κριτικές που βρίσκουμε online. Και ζητάμε από τις υπηρεσίες που βασίζονται στις μηχανές αναζήτησης να μας καθοδηγήσουν εκεί, είτε με αυτοκίνητο, δημόσια συγκοινωνία ή με τα πόδια.
Τώρα, φανταστείτε αν η επιχείρησή σας, τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας δεν εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης. Φανταστείτε ότι οι άνθρωποι δεν μπορούν να σας βρουν στο διαδίκτυο για να αγοράσουν τα προϊόντα σας ή να βρουν το φυσικό κατάστημά σας. Αντίθετα, θα επιλέξουν μάλλον τον ανταγωνισμό σας.
Με τη βοήθεια του SEO, οι χρήστες μπορούν να βρουν την επιχείρησή σας, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας στο διαδίκτυο—και να τα αγοράσουν. Όπως αναφέρθηκε, αυτό σημαίνει ότι οι άνθρωποι μπορούν να σας βρουν πιο εύκολα και online αλλά και offline.
Το SEO μεγιστοποιεί τις πιθανότητές σας να κατατάξεστε στις κορυφαίες θέσεις για λέξεις-κλειδιά που είναι κρίσιμες για την επιχείρησή σας. Όσο καλύτερη είναι η θέση σας, τόσο περισσότερα άτομα θα βρουν τον δρόμο τους προς την ιστοσελίδα σας—κατά προτίμηση στην πρώτη σελίδα (ή στις πρώτες δέκα) των αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Γιατί η Πρώτη Σελίδα;
Καλή ερώτηση. Μελέτες έχουν δείξει ότι το 31,7% των χρηστών κάνουν κλικ στο πρώτο οργανικό αποτέλεσμα αναζήτησης (θέση 1); ένα εντυπωσιακό 75,1% όλων των κλικ πηγαίνουν στα τρία κορυφαία αποτελέσματα αναζήτησης. Μετά από αυτό, ο αριθμός των κλικ μειώνεται γρήγορα με κάθε επόμενη θέση.
Αυτή η συμπεριφορά δείχνει ότι οι χρήστες σπάνια κοιτούν τη δεύτερη σελίδα ή χαμηλότερα αποτελέσματα, πόσο μάλλον κάνουν κλικ σε αυτά.
Γι' αυτό οι επιχειρήσεις πρέπει να είναι παρούσες στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης, τουλάχιστον για σχετικές λέξεις-κλειδιά.
Συνοπτικά: Είναι κρίσιμο για τους ελεύθερους επαγγελματίες και τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να
Η λέξη-κλειδί είναι ένας τεχνικός όρος για τα ερωτήματα αναζήτησης (λέξεις, φράσεις, προτάσεις και ερωτήσεις). Με τη βοήθειά τους, οι χρήστες βρίσκουν περιεχόμενο που απαντά στις ερωτήσεις τους και προσφέρει λύσεις. Απλά, μια λέξη-κλειδί είναι ο σύνδεσμος μεταξύ των χρηστών και της ιστοσελίδας σας. Οι μηχανές αναζήτησης συγκρίνουν τις λέξεις-κλειδιά με τις ιστοσελίδες, αναζητώντας περιεχόμενο με τη μεγαλύτερη σχετικότητα.
Ένα μεγάλο μέρος του SEO έγκειται στον εντοπισμό λέξεων-κλειδιών που έχουν τη δυνατότητα να φέρουν σχετική κίνηση στην ιστοσελίδα σας—με άλλα λόγια, να φέρουν δυνητικούς πελάτες. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να εντοπίσετε τους όρους αναζήτησης (ή λέξεις-κλειδιά) που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι όταν αναζητούν προσφορές σαν τις δικές σας. Αυτή η διαδικασία ονομάζεται έρευνα λέξεων-κλειδιών. Ιδανικά, η έρευνα λέξεων-κλειδιών σας παρέχει μια λίστα λέξεων-κλειδιών που καλύπτουν τα ερωτήματα αναζήτησης σε όλη τη διαδρομή του πελάτη.
Γνωρίζουμε ότι η σχετικότητα είναι ένας κρίσιμος παράγοντας για την υψηλή θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης. Για να δημιουργήσετε σχετικό περιεχόμενο, θέλετε να ασχοληθείτε με τα θέματα και τις ερωτήσεις γύρω από μια λέξη-κλειδί σε μια μεμονωμένη υποσελίδα ή URL. Στη συνέχεια, βεβαιωθείτε ότι η λέξη-κλειδί σας εμφανίζεται σε σημαντικά σημεία στη σελίδα σας.
Ας υποθέσουμε ότι δραστηριοποιείστε στην επιχείρηση του παγωτού. Μια από τις λέξεις-κλειδιά σας είναι s'mores ice cream sandwich. Τώρα εστιάζετε σε όλα όσα αφορούν ένα s'mores ice cream sandwich.
Αυτό που θέλετε να κάνετε είναι να δημιουργήσετε μια σελίδα συνταγής για ένα s'mores ice cream sandwich, όπου οι χρήστες θα βρουν μια εύκολη συνταγή, εικόνες ή βίντεο, και απαντήσεις σε ερωτήσεις που μπορεί να έχουν. S'mores ice cream sandwich είναι η λέξη-κλειδί που πρέπει να εμφανίζεται στο URL, τον τίτλο, τις επικεφαλίδες και αλλού στη σελίδα σας.
Η παροχή μιας αφιερωμένης και βελτιστοποιημένης για λέξεις-κλειδιά σελίδας διευκολύνει τις μηχανές αναζήτησης—και τους χρήστες επίσης—να καταλάβουν τι ακριβώς αφορά η σελίδα σας. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν να την κατατάξουν σε καλές θέσεις στα σχετικά αποτελέσματα αναζήτησης.
Πρώτα, δείτε τον πίνακα του συμβούλου κάνοντας κλικ στον Σύμβουλο στην επάνω μπάρα πλοήγησης. Είναι ένας πίνακας Kanban που σας βοηθά να οργανώσετε τις εργασίες σας ανά κατάσταση. Οι εργασίες σας κωδικοποιούνται με χρώματα ανάλογα με τη σημασία τους:
Μπορείτε να σύρετε και να αποθέσετε καθώς ολοκληρώνετε τις εργασίες, να αναθέσετε εργασίες σε άλλους χρήστες (ανάλογα με το πλάνο σας) και να φιλτράρετε ανάλογα με τον υπεύθυνο.
Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, οι εργασίες είναι ένας συνδυασμός από βασικά μέτρα SEO και ζητήματα που εντοπίζονται σε εβδομαδιαίους αυτοματοποιημένους ελέγχους του ιστότοπού σας.
Θέλω έναν σύμβουλο για άλλους ιστότοπους. Πώς το αποκτώ;
Πώς να αναθέσω εργασίες σε άλλους χρήστες;
Υπάρχουν εργασίες που έχω ήδη καλύψει. Γιατί εμφανίζονται ξανά;
Ίσως ήδη σκεφτήκατε, «Περίμενε, αλλά δεν με νοιάζει η ορατότητά μου για λέξεις-κλειδιά που δεν έχουν σχέση με την επιχείρησή μου». Και έχετε δίκιο. Ενώ η Ορατότητα είναι ένα εξαιρετικό σκορ για να πάρετε μια ιδέα για την γενική σας απόδοση και να συγκρίνετε ιστότοπους γενικά, δεν είναι προσαρμοσμένο στο συγκεκριμένο σύνολο λέξεων-κλειδιών σας.
Γι' αυτό προσφέρουμε την Ορατότητα Έργου. Αυτός ο δείκτης υπολογίζεται με τον ίδιο τρόπο όπως η Ορατότητα, αλλά αντί να χρησιμοποιεί 500.000 λέξεις-κλειδιά από διάφορους τομείς, η Ορατότητα Έργου βασίζεται αποκλειστικά στις λέξεις-κλειδιά στον Ιχνηλάτη Κατάταξης σας.
Με άλλα λόγια, η Ορατότητα Έργου είναι ένα προσαρμοσμένο σκορ ορατότητας για το μοναδικό σύνολο λέξεων-κλειδιών που σχετίζονται με την επιχείρησή σας.
Θα βρείτε την Ορατότητα Έργου εδώ: Έργα → Ιχνηλάτης Κατάταξης → Ορατότητα.
Όπως ίσως ήδη γνωρίζετε, μπορείτε επίσης να παρακολουθήσετε τις κατατάξεις των ανταγωνιστών σας στον Ιχνηλάτη Κατάταξης. Με αυτόν τον τρόπο, θα λάβετε την Ορατότητα Έργου και για αυτούς, επιτρέποντας μια πολύ πιο ρεαλιστική σύγκριση. Έτσι, ακόμη και αν έχουν ελαφρώς διαφορετικό προϊόν ή υπηρεσίες, η Ορατότητα Έργου λαμβάνει υπόψη μόνο τις λέξεις-κλειδιά που πραγματικά μοιράζεστε.
Γιατί είναι χρήσιμο το σκορ Ορατότητας;
Σύντομη απάντηση: Μην κάνετε τη βελτίωση της Ορατότητας στόχο στη στρατηγική SEO σας.
Μακροχρόνια απάντηση: Η Ορατότητα αντικατοπτρίζει την ποιότητα των κατατάξεών σας σε μία μόνο μέτρηση. Δεν θα οδηγήσει σε καλύτερες κατατάξεις. Κάντε στόχο σας να βελτιώσετε τις κατατάξεις σας για σχετικές λέξεις-κλειδιά που οι δυνητικοί πελάτες χρησιμοποιούν για να βρουν προϊόντα και υπηρεσίες όπως τα δικά σας. Η βελτίωση των κατατάξεών σας θα βελτιώσει και την Ορατότητά σας. Αλλά οι κατατάξεις σας είναι αυτές που πραγματικά μετράνε.
Ως γενικός κανόνας, το σκορ Ορατότητας σας θα είναι υψηλότερο αν
Powered by WHMCompleteSolution