Μετρήσιμα Αποτελέσματα στα Χέρια Σας

Starter από 8,16€/μήνα & Professional από 49,9€/μήνα με ετήσιο πλάνο.


Ας υποθέσουμε ότι θέλετε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας τον επόμενο χρόνο. Μπορείτε να ξεκινήσετε επενδύοντας κάποια χρήματα σε μια εταιρεία SEO, αλλά αυτό φαίνεται να είναι μια υπερβολικά δύσκολη εργασία για κάποιον που δεν έχει τεχνικές δεξιότητες! Ευτυχώς, υπάρχει ένας ευκολότερος τρόπος : ας εξασφαλίσουμε ότι οι άνθρωποι ανακαλύπτουν τι κάνει την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ σπουδαία από τις αναζητήσεις τους στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας το XOVI NOW.

Λέξεις-Κλειδιά

Μια βάση δεδομένων με περισσότερες από 100 εκατομμύρια λέξεις-κλειδιά για έρευνα και έμπνευση

  • Αποκτήστε πλήρη δεδομένα λέξεων-κλειδιών
  • Ανακαλύψτε ποιες λέξεις-κλειδιά κατατάσσεται ο ιστότοπός σας
  • Εντοπίστε υποσχόμενες λέξεις-κλειδιά για καλύτερη επισκεψιμότητα
  • Αναλύστε τις λέξεις-κλειδιά και τις κατατάξεις του ανταγωνισμού σας
  • Συγκρίνετε διεθνείς αγορές
  • Επωφεληθείτε από τη βάση δεδομένων με περισσότερες από 100 εκατομμύρια λέξεις-κλειδιά

Σύμβουλος

Λάβετε, διαχειριστείτε και λύστε εργασίες για να βελτιώσετε τον ιστότοπό σας

  • Διαχειριστής Εργασιών τύπου Kanban
  • Προσαρμοσμένες και ιεραρχημένες εργασίες
  • Λεπτομερείς οδηγίες και επιπλέον πληροφορίες
  • Δεν απαιτείται ειδική γνώση
  • Ενημερώνεται εβδομαδιαία

Παρακολούθηση Κατάταξης

Παρακολουθήστε τις κατατάξεις σας και των ανταγωνιστών σας

  • Παρακολούθηση βασικών κατατάξεων εβδομαδιαία ή καθημερινά
  • Τοπικές κατατάξεις για επιχειρήσεις με φυσική παρουσία
  • Διεθνείς κατατάξεις για παγκόσμιες εταιρείες
  • Παρακολούθηση του ανταγωνισμού σας
  • Παρακολούθηση κατατάξεων λέξεων-κλειδιών ή αφιερωμένων σελίδων

Έλεγχος Ιστότοπου

Ελέγξτε την τεχνική βάση του ιστοτόπου σας

  • Αυτοματοποιημένοι εβδομαδιαίοι έλεγχοι ιστοτόπου
  • Τεχνικός έλεγχος ιστοτόπου
  • Αποτελέσματα με προτεραιότητα
  • Εμφανίζει βελτιώσεις
  • Μετατρέπει τα αποτελέσματα σε εργασίες για τον σύμβουλο

Βελτιστοποιητής Κειμένου

Βελτιώστε τις κατατάξεις σας με βελτιστοποίηση περιεχομένου βασισμένη σε δεδομένα

  • Συγκρίνετε το κείμενό σας με τα 10 πρώτα αποτελέσματα της Amazon™ και της Google™
  • Αυξήστε την ποιότητα του περιεχομένου με καθοδηγούμενο τρόπο
  • Προσθέστε, αυξήστε ή μειώστε τις λέξεις-κλειδιά όπως καθοδηγείται

Ανάλυση Ανταγωνιστών

Αναλύστε τους ανταγωνιστές, συγκρίνετε τις επιδόσεις και βελτιώστε το SEO σας

  • Ανακαλύψτε τομείς που μοιράζονται κατατάξεις για τις ίδιες λέξεις-κλειδιά
  • Εντοπίστε τον ηγέτη του κλάδου σας
  • Συγκρίνετε τις κατατάξεις λέξεων-κλειδιών δύο ή περισσότερων τομέων
  • Παρακολουθήστε και συγκρίνετε τις κατατάξεις του ανταγωνισμού για σημαντικές λέξεις-κλειδιά
  • Παρακολουθήστε και συγκρίνετε τις βαθμολογίες ορατότητας
Ελεύθεροι Επαγγελματίες

Το XOVI NOW έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει άμεση αξία για τον προσωπικό σας ιστότοπο ή τους ιστότοπους των πελατών σας, από έναν αρχικό έλεγχο του ιστότοπου έως προτάσεις για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων σας στις μηχανές αναζήτησης.

Μικρές και Μεσαίες Επιχειρήσεις

Δεν χρειάζεται να είστε ειδικός στο SEO για να βελτιώσετε τις κατατάξεις της επιχείρησής σας στη Google. Το XOVI NOW θα εντοπίσει τις καλύτερες λέξεις-κλειδιά για την επιχείρησή σας, ενώ ταυτόχρονα θα παρακολουθεί την απόδοση των ανταγωνιστών σας.

Ευέλικτες Επιλογές Τιμολόγησης με
30 Ημερών Εγγύηση Επιστροφής Χρημάτων
Starter από 8,16€/μήνα & Professional από 49,9€/μήνα με ετήσιο πλάνο.

Starter

€17,23 EUR
  • Έργα - 1
  • Λογαριασμοί πλήρους πρόσβασης - 1
  • Λογαριασμοί μόνο για ανάγνωση - 0
  • Ανάλυση Ανταγωνιστών
  • Ανταγωνιστές ανά έργο - 2
  • Έρευνα Λέξεων-Κλειδιών
  • Παρακολούθηση Κατάταξης
  • Αναγνώριση Λέξεων-Κλειδιών - 500
  • Έλεγχος Λέξεων-Κλειδιών - Weekly
  • Έλεγχος Ιστότοπου
  • Σελίδες προς αναγνώριση - 500 per project
  • Σύμβουλος SEO
  • Βελτιστοποιητής Κειμένων SEO

Professional

€71,63 EUR
  • Έργα - 5
  • Λογαριασμοί πλήρους πρόσβασης - 2
  • Λογαριασμοί μόνο για ανάγνωση - 1
  • Ανάλυση Ανταγωνιστών
  • Ανταγωνιστές ανά έργο - 3
  • Έρευνα Λέξεων-Κλειδιών
  • Παρακολούθηση Κατάταξης
  • Αναγνώριση Λέξεων-Κλειδιών - 2500
  • Έλεγχος Λέξεων-Κλειδιών - Up to Daily
  • Έλεγχος Ιστότοπου
  • Σελίδες προς αναγνώριση - 10k per project
  • Σύμβουλος SEO
  • Βελτιστοποιητής Κειμένων SEO

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι το SEO;

Το SEO είναι το ακρωνύμιο για την Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης. Είναι μια σημαντική στρατηγική διαδικτυακού μάρκετινγκ που έχει σκοπό να οδηγήσει δυνητικούς πελάτες στην ιστοσελίδα σας. Σκοπός του SEO είναι να βελτιστοποιήσει μια ιστοσελίδα για να αποκτήσει κορυφαίες θέσεις για επιλεγμένες λέξεις-κλειδιά στις μηχανές αναζήτησης. Αυτός ο στόχος επιτυγχάνεται μέσω στρατηγικής εφαρμογής μέτρων για τη βελτίωση της τεχνικής ρύθμισης και του περιεχομένου της ιστοσελίδας, καθώς και με την απόκτηση backlinks από άλλους τομείς.

Το SEO χωρίζεται σε τρεις γενικές κατηγορίες:

  1. Λέξεις-κλειδιά και κατατάξεις
  2. SEO σελίδας (On-page SEO)
  3. SEO εκτός σελίδας (Off-page SEO)

Οι ειδικοί SEO εφαρμόζουν μέτρα για να ανταποκριθούν στους παράγοντες κατάταξης των μηχανών αναζήτησης για κάθε κατηγορία. Οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν παράγοντες κατάταξης για να προσδιορίσουν την θέση στην οποία θα κατατάξουν μια ιστοσελίδα στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Γιατί χρειάζομαι SEO;

Κάθε μέρα, εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης για να βρουν πληροφορίες ή υπηρεσίες από κάθε τομέα της ζωής: Συνταγές, οδηγούς, προϊόντα, πτήσεις, πλοήγηση, εισιτήρια, ψυχαγωγία και πολλά άλλα. Οι περισσότεροι άνθρωποι πλοηγούνται στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας μηχανές αναζήτησης για να βρουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους και λύσεις στις προκλήσεις τους.

Μια μελέτη δείχνει ότι το 68% της κίνησης στο διαδίκτυο προέρχεται από μηχανές αναζήτησης. Το 53% αυτής της κίνησης προέρχεται από οργανικές αναζητήσεις—αποτελέσματα αναζήτησης που δεν είναι διαφημίσεις (πληρωμένη αναζήτηση) και μπορούν να βελτιωθούν μέσω του SEO.

Με άλλα λόγια, η οργανική αναζήτηση (SEO) και η πληρωμένη αναζήτηση (SEA, διαφημίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης) αποτελούν το μεγαλύτερο ποσοστό της κίνησης στο διαδίκτυο.

Ακόμα και όταν βγαίνουμε εκτός σύνδεσης, οι μηχανές αναζήτησης επηρεάζουν σημαντικά τις αποφάσεις μας: Χρησιμοποιούμε το Google και το Apple Maps και τα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης για να βρούμε μέρη και κοντινές υπηρεσίες όπως κομμωτήρια, σούπερ μάρκετ, εστιατόρια και γιατρούς. Επιλέγουμε τον προορισμό μας με βάση τις κριτικές που βρίσκουμε online. Και ζητάμε από τις υπηρεσίες που βασίζονται στις μηχανές αναζήτησης να μας καθοδηγήσουν εκεί, είτε με αυτοκίνητο, δημόσια συγκοινωνία ή με τα πόδια.

Τώρα, φανταστείτε αν η επιχείρησή σας, τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας δεν εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης. Φανταστείτε ότι οι άνθρωποι δεν μπορούν να σας βρουν στο διαδίκτυο για να αγοράσουν τα προϊόντα σας ή να βρουν το φυσικό κατάστημά σας. Αντίθετα, θα επιλέξουν μάλλον τον ανταγωνισμό σας.

Τι μπορεί να κάνει το SEO για μένα;

Με τη βοήθεια του SEO, οι χρήστες μπορούν να βρουν την επιχείρησή σας, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας στο διαδίκτυο—και να τα αγοράσουν. Όπως αναφέρθηκε, αυτό σημαίνει ότι οι άνθρωποι μπορούν να σας βρουν πιο εύκολα και online αλλά και offline.

Το SEO μεγιστοποιεί τις πιθανότητές σας να κατατάξεστε στις κορυφαίες θέσεις για λέξεις-κλειδιά που είναι κρίσιμες για την επιχείρησή σας. Όσο καλύτερη είναι η θέση σας, τόσο περισσότερα άτομα θα βρουν τον δρόμο τους προς την ιστοσελίδα σας—κατά προτίμηση στην πρώτη σελίδα (ή στις πρώτες δέκα) των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Γιατί η Πρώτη Σελίδα;

Καλή ερώτηση. Μελέτες έχουν δείξει ότι το 31,7% των χρηστών κάνουν κλικ στο πρώτο οργανικό αποτέλεσμα αναζήτησης (θέση 1); ένα εντυπωσιακό 75,1% όλων των κλικ πηγαίνουν στα τρία κορυφαία αποτελέσματα αναζήτησης. Μετά από αυτό, ο αριθμός των κλικ μειώνεται γρήγορα με κάθε επόμενη θέση.

Αυτή η συμπεριφορά δείχνει ότι οι χρήστες σπάνια κοιτούν τη δεύτερη σελίδα ή χαμηλότερα αποτελέσματα, πόσο μάλλον κάνουν κλικ σε αυτά.

Γι' αυτό οι επιχειρήσεις πρέπει να είναι παρούσες στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης, τουλάχιστον για σχετικές λέξεις-κλειδιά.

Συνοπτικά: Είναι κρίσιμο για τους ελεύθερους επαγγελματίες και τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να

  1. Έχουν μια ιστοσελίδα ή οποιαδήποτε online παρουσία, ακόμα και αν προσφέρουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους offline
  2. Εκτελούν SEO για να διασφαλίσουν ότι κατατάσσονται στην πρώτη σελίδα για τις σχετικές λέξεις-κλειδιά

Γιατί είναι οι λέξεις-κλειδιά σημαντικές;

Η λέξη-κλειδί είναι ένας τεχνικός όρος για τα ερωτήματα αναζήτησης (λέξεις, φράσεις, προτάσεις και ερωτήσεις). Με τη βοήθειά τους, οι χρήστες βρίσκουν περιεχόμενο που απαντά στις ερωτήσεις τους και προσφέρει λύσεις. Απλά, μια λέξη-κλειδί είναι ο σύνδεσμος μεταξύ των χρηστών και της ιστοσελίδας σας. Οι μηχανές αναζήτησης συγκρίνουν τις λέξεις-κλειδιά με τις ιστοσελίδες, αναζητώντας περιεχόμενο με τη μεγαλύτερη σχετικότητα.

Ένα μεγάλο μέρος του SEO έγκειται στον εντοπισμό λέξεων-κλειδιών που έχουν τη δυνατότητα να φέρουν σχετική κίνηση στην ιστοσελίδα σας—με άλλα λόγια, να φέρουν δυνητικούς πελάτες. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να εντοπίσετε τους όρους αναζήτησης (ή λέξεις-κλειδιά) που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι όταν αναζητούν προσφορές σαν τις δικές σας. Αυτή η διαδικασία ονομάζεται έρευνα λέξεων-κλειδιών. Ιδανικά, η έρευνα λέξεων-κλειδιών σας παρέχει μια λίστα λέξεων-κλειδιών που καλύπτουν τα ερωτήματα αναζήτησης σε όλη τη διαδρομή του πελάτη.

Τι είναι η Βελτιστοποίηση Λέξεων-Κλειδιών;

Γνωρίζουμε ότι η σχετικότητα είναι ένας κρίσιμος παράγοντας για την υψηλή θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης. Για να δημιουργήσετε σχετικό περιεχόμενο, θέλετε να ασχοληθείτε με τα θέματα και τις ερωτήσεις γύρω από μια λέξη-κλειδί σε μια μεμονωμένη υποσελίδα ή URL. Στη συνέχεια, βεβαιωθείτε ότι η λέξη-κλειδί σας εμφανίζεται σε σημαντικά σημεία στη σελίδα σας.

Ας υποθέσουμε ότι δραστηριοποιείστε στην επιχείρηση του παγωτού. Μια από τις λέξεις-κλειδιά σας είναι s'mores ice cream sandwich. Τώρα εστιάζετε σε όλα όσα αφορούν ένα s'mores ice cream sandwich.

Αυτό που θέλετε να κάνετε είναι να δημιουργήσετε μια σελίδα συνταγής για ένα s'mores ice cream sandwich, όπου οι χρήστες θα βρουν μια εύκολη συνταγή, εικόνες ή βίντεο, και απαντήσεις σε ερωτήσεις που μπορεί να έχουν. S'mores ice cream sandwich είναι η λέξη-κλειδί που πρέπει να εμφανίζεται στο URL, τον τίτλο, τις επικεφαλίδες και αλλού στη σελίδα σας.

Η παροχή μιας αφιερωμένης και βελτιστοποιημένης για λέξεις-κλειδιά σελίδας διευκολύνει τις μηχανές αναζήτησης—και τους χρήστες επίσης—να καταλάβουν τι ακριβώς αφορά η σελίδα σας. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν να την κατατάξουν σε καλές θέσεις στα σχετικά αποτελέσματα αναζήτησης.

Πώς να χρησιμοποιήσετε τον Σύμβουλο

Πρώτα, δείτε τον πίνακα του συμβούλου κάνοντας κλικ στον Σύμβουλο στην επάνω μπάρα πλοήγησης. Είναι ένας πίνακας Kanban που σας βοηθά να οργανώσετε τις εργασίες σας ανά κατάσταση. Οι εργασίες σας κωδικοποιούνται με χρώματα ανάλογα με τη σημασία τους:

  • Κόκκινο: Υψηλή. Λύστε το το συντομότερο δυνατό.
  • Κίτρινο: Μεσαία. Ασχοληθείτε με αυτές σύντομα.
  • Μπλε: Χαμηλή. Κρατήστε τις στο μυαλό σας και λύστε τις όταν μπορείτε.

Μπορείτε να σύρετε και να αποθέσετε καθώς ολοκληρώνετε τις εργασίες, να αναθέσετε εργασίες σε άλλους χρήστες (ανάλογα με το πλάνο σας) και να φιλτράρετε ανάλογα με τον υπεύθυνο.

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, οι εργασίες είναι ένας συνδυασμός από βασικά μέτρα SEO και ζητήματα που εντοπίζονται σε εβδομαδιαίους αυτοματοποιημένους ελέγχους του ιστότοπού σας.

Θέλω έναν σύμβουλο για άλλους ιστότοπους. Πώς το αποκτώ;

Θέλω έναν σύμβουλο για άλλους ιστότοπους. Πώς το αποκτώ;

Πώς να αναθέσω εργασίες σε άλλους χρήστες;

Πώς να αναθέσω εργασίες σε άλλους χρήστες;

Υπάρχουν εργασίες που έχω ήδη καλύψει. Γιατί εμφανίζονται ξανά;

Υπάρχουν εργασίες που έχω ήδη καλύψει. Γιατί εμφανίζονται ξανά;

Τι είναι η Ορατότητα του Έργου;

Ίσως ήδη σκεφτήκατε, «Περίμενε, αλλά δεν με νοιάζει η ορατότητά μου για λέξεις-κλειδιά που δεν έχουν σχέση με την επιχείρησή μου». Και έχετε δίκιο. Ενώ η Ορατότητα είναι ένα εξαιρετικό σκορ για να πάρετε μια ιδέα για την γενική σας απόδοση και να συγκρίνετε ιστότοπους γενικά, δεν είναι προσαρμοσμένο στο συγκεκριμένο σύνολο λέξεων-κλειδιών σας.

Γι' αυτό προσφέρουμε την Ορατότητα Έργου. Αυτός ο δείκτης υπολογίζεται με τον ίδιο τρόπο όπως η Ορατότητα, αλλά αντί να χρησιμοποιεί 500.000 λέξεις-κλειδιά από διάφορους τομείς, η Ορατότητα Έργου βασίζεται αποκλειστικά στις λέξεις-κλειδιά στον Ιχνηλάτη Κατάταξης σας.

Με άλλα λόγια, η Ορατότητα Έργου είναι ένα προσαρμοσμένο σκορ ορατότητας για το μοναδικό σύνολο λέξεων-κλειδιών που σχετίζονται με την επιχείρησή σας.

Θα βρείτε την Ορατότητα Έργου εδώ: Έργα → Ιχνηλάτης Κατάταξης → Ορατότητα.

Όπως ίσως ήδη γνωρίζετε, μπορείτε επίσης να παρακολουθήσετε τις κατατάξεις των ανταγωνιστών σας στον Ιχνηλάτη Κατάταξης. Με αυτόν τον τρόπο, θα λάβετε την Ορατότητα Έργου και για αυτούς, επιτρέποντας μια πολύ πιο ρεαλιστική σύγκριση. Έτσι, ακόμη και αν έχουν ελαφρώς διαφορετικό προϊόν ή υπηρεσίες, η Ορατότητα Έργου λαμβάνει υπόψη μόνο τις λέξεις-κλειδιά που πραγματικά μοιράζεστε.

Γιατί είναι χρήσιμο το σκορ Ορατότητας;

Γιατί είναι χρήσιμο το σκορ Ορατότητας;

Πώς μπορώ να βελτιώσω το σκορ Ορατότητάς μου;

Σύντομη απάντηση: Μην κάνετε τη βελτίωση της Ορατότητας στόχο στη στρατηγική SEO σας.

Μακροχρόνια απάντηση: Η Ορατότητα αντικατοπτρίζει την ποιότητα των κατατάξεών σας σε μία μόνο μέτρηση. Δεν θα οδηγήσει σε καλύτερες κατατάξεις. Κάντε στόχο σας να βελτιώσετε τις κατατάξεις σας για σχετικές λέξεις-κλειδιά που οι δυνητικοί πελάτες χρησιμοποιούν για να βρουν προϊόντα και υπηρεσίες όπως τα δικά σας. Η βελτίωση των κατατάξεών σας θα βελτιώσει και την Ορατότητά σας. Αλλά οι κατατάξεις σας είναι αυτές που πραγματικά μετράνε.

Ως γενικός κανόνας, το σκορ Ορατότητας σας θα είναι υψηλότερο αν

  • Οι διευθύνσεις URL του τομέα σας κατατάσσονται σε καλές θέσεις
  • Έχετε μεγάλο αριθμό ευρετηριασμένων διευθύνσεων URL με καλές κατατάξεις
  • Κατατάσσεστε καλά για λέξεις-κλειδιά με υψηλό όγκο αναζητήσεων